073-2651444

הרשמה לניוזלטר

טיול בר מצווה

רעיונות לטיול בר / בת מצווה – יעדים מומלצים ואטרקציות – LivEvents

בר או בת מצווה יש רק פעם אחת בחיים וכמובן שנהוג לציין את המעמד בחגיגה לבן או לבת, ביחד עם מתנות מגוונות – החל בגדג'טים וקונסולות ועד למזומן שתמיד מתקבל בברכה בגילאים האלו. יחד עם זאת, יש הבדל בין מתנה שמביא אחד החברים או קרובי המשפחה הקצת יותר רחוקים, לבין מתנה מההורים או הסבים שהיא גולת הכותרת. אחת האפשרויות הפופולאריות בשנים האחרונות למתנה הגדולה כולן היא טיול בר מצווה שאליו יוצאים ביחד עם אחד או יותר מבני המשפחה. אז אם אתם מחפשים רעיונות עבור טיול בת מצווה בחו"ל כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

 

כמה מילים על תכנון הטיול

כאשר מתכננים טיולי בת מצווה כדאי לשים לב לכמה נקודות בסיסיות. ראשית, הבינו מהי מסגרת התקציב שלכם שתקבע במידה רבה את האפשרויות – למשל טיול בר מצווה באירופה נוטה לעלות פחות מטיולים ליעדים רחוקים כמו ארה"ב או המזרח הרחוק עקב ההפרשים במחירים הטיסות. בנוסף, התקציב יקבע את סוג האטרקציות שיהיו החלק העיקרי בטיול – למשל כניסה להופעה של זמר או זמרת מפורסמים, כניסה למשחק כדורגל של קבוצות מובילות, כניסה למוזיאונים או השתתפות בפעילויות אקסטרים וכן הלאה. כמובן שהתקציב גם ישפיע על סוג המלונות בהם תוכלו לשהות, על מסגרת השופינג ושאר ההוצאות השוטפות וכדומה.

 

את הפרטים "הקטנים" לא תמיד פשוט לברר עד הסוף ולכן למי שמתכנן טיול בת מצווה בחול כדאי להתייעץ עם מי שמבין. כאשר תפנו אל הנציגים של חברתנו תקבלו הכוונה, עצות והמלצות מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים והיכרות מעולה עם טיולי בר מצווה מיוחדים. אנו נוכל לספר לכם לא רק על העלויות הצפויות אלא גם על האטרקציות הטובות ביותר שמדברות אל ליבם של ילדים/מתבגרים בגילאים אלו. כמובן שהתכנון חייב לקחת בחשבון יעדים מומלצים לטיול בת מצווה שישאירו בזיכרון את החוויות המתוקות ביותר. אין טעם לגרור את בן/בת המצוות למקומות שאינם מתאימים לתחומי העניין והעדפות האישיות, והצוות המקצועי שלנו בהחלט יכול לעזור בתכנון ולספק עבור טיול בר מצווה המלצות שוות במיוחד.

 

טיול מגניב בלונדון

אין אם אתם מתכננים טיול בת מצווה עם סבתא, טיול בת מצווה אמא ובת מאורגן או טיול של אב ובנו – יש אינספור רעיונות מגניבים למסע המשותף. לדוגמא, אחד היעדים היותר פופולאריים לטיולים עם בנות היא בירת אנגליה, לונדון. למי שמחפש אטרקציה מיוחדת שתהיה הדובדבן שבקצפת הטיול כדאי לבחון את לוח המופעים של חברתנו. בהתאם לחודש בו מתוכנן הטיול תוכלו להזמין מאיתנו כרטיסים להופעות של אד שירן, שון מנדס, אריאנה גראנדה, מאלומה, בילי אייליש ועוד רבים וטובים/ות אחרים.

 

מעבר לכך, לונדון מציעה אמון אטרקציות שאותן ניתן לשלב באופן חופשי בתוך טיול בר מצווה. למשל, אם מדובר בנערה שעדיין מחוברת להארי פוטר (עכשיו או בזיכרונות טובים מתקופת הקריאה), ניתן לקחת אותה אל הסטודיו שבו צילמו את הארי פוטר, במרחק נסיעה לא ארוך מהבירה האנגלית. במקום אפשר לראות את התפאורה בה השתמשו להפקת הסרטים וליהנות מסיור בן מספר שעות המביא פרטים מלאים על ההפקה. מצד שני, אם מדובר בנער חובב ריגושים ואקסטרים, ניתן לקחת אותו לטיפוס על הגג של בניין הארנה 02, מבנה גדול המארח דרך קבע שורה של אמנים ומופעים. מדבר בפעילות חביבה ולא סופר מפחידה שמתרחשת על גג הבניין, כמובן מאובטחת מאוד, ומערבת נוף מרשים של לונדון מכל העברים.

 

מעבר לכך, כמובן שיש בלונדון עוד המון מה לראות ומה לעשות, למשל לעלות לתצפית מהעין של לונדון (גלגל ענק), לבקר בארמון באקינגהם ובמוזיאון השעווה (מדאם טוסו), בטירת ווינדזור שאינה רחוקה מהבירה האנגלית, במצפה הכוכבים גריניץ' לחובבי המדע, ועוד הרשימה ארוכה.

 

פנו אלינו למידע ועזרה

זו הייתה כמובן רק הצעה אחת עבור טיול בת מצווה או בר מצווה, וממש כמו לונדון יש עוד מלא ערים שוות ומרתקות – למשל טיול בברלין, באמסטרדם, בפריז, במדריד ועוד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם עם המלצות מעולות, כרטיסים במחירים אטרקטיביים לטיסות, להופעות, משחקי כדורגל ופסטיבלים, בתי מלון מעולים וכל מה שצריך לטיול בלתי נשכח. בכל הבקשות וההתלבטויות הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ ולעזור, אז אל תהססו לפנות אלינו בטלפון 073-2651444

לא מצאתם את מה שרציתם? רוצים לקבל פרטים נוספים?
התקשרו עכשיו 073-2651444 או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם!
שלח