073-2651444

הרשמה לניוזלטר

הופעות מומלצות בחו״ל

הופעות מומלצות בחו״ל – כל ההופעות השוות באירופה ב- 2022 LiveEvents

מחפשים הופעות מומלצות בחו"ל ל- 2022? רוצים להיות חלק מקהל עצום ונלהב הצופה באומנים המובילים בעולם? אם כן, דרך האתר של חברתנו תוכלו להזמין בקלות ובבטחה כרטיסים עבור הופעות באירופה בספטמבר, לאורך החורף או הקיץ ובכל 2022 המתקרבת אלינו לטובה.

 

אנו מעמידים לרשותכם את האתר המתקדם והמוביל בישראל להזמנת הופעות באירופה אונליין. תוך כמה לחיצות על העכבר או מסך המגע תוכלו להיות בטוחים ששמורים לכם הכרטיסים עבור הופעות באירופה בקיץ או בכל עונה אחרת, וזאת במחיר אטרקטיבי ובידיעה שעומדת מאחוריהם חברה בעלת גב איתן ומוניטין מצוין. חברתנו היא חלק מקבוצת אופקים נסיעות ותיירות בע"מ, שכבר למעלה מארבעה עשורים מפעילה שורה של חברות ואתרים בתחומי התיירות, למשל רימון טיולים והחברה הגיאוגראפית, ומאחורינו מאות אלפים רבים של לקוחות מרוצים מהמגזר הפרטי והעסקי.

 

כאמור, דרך האתר ניתן להזמין בקלות ובבטחה כרטיסים עבור הופעות באירופה למאי 2022, לאפריל, יוני, יולי ושאר החודשים. כמו כן, לרשותכם עומד צוות מקצועי בעל ניסיון רב שנים, המתמחים ספציפית בתחום הפסטיבלים וההופעות על כל המשתמע מכך מבחינת הרמה המקצועית הגבוהה, וההיכרות המעולה עם האולמות והפסטיבלים המובילים ביבשת. בין אם אתם מחפשים כרטיסים עבור הופעות באירופה אפריל 2022 או בכל חודש אחר, חשוב שתדעו שאנו פועלים עם ספקי הכרטיסים הטובים ביותר באירופה, מה שמבטיח את קבלת הכרטיס ואפילו אם ישנה תקלה נדירה תקבלו כרטיס חלופי.

 

כל האומנים הגדולים, כל הזמנים ובכל היעדים

חולמים על הופעות נובמבר באירופה בוינה, פראג, ורשה, לונדון או ברלין? מעוניינים להזמין כרטיסים עבור הופעות ביוני באירופה במדריד, אתונה, הלסינקי או מילאנו? כל היעדים וכל החודשים פתוחים בפניכם באמצעות חברתנו (כמובן בהתאם למגבלות הקורונה החלות באותה עת). בנוסף, אצלנו תוכלו להזמין כרטיסים עבור הופעות באירופה 2022 לכל האומנים הגדולים, ביניהם קולדפליי, אדל, אד שירן, שון מנדס, אריאנה גראנדה, דה וויקנד, פרל ג'אם, סטינג, גאנז אנד רוזס, אלטון ג'ון, מטאליקה, פו פייטרס, אריק קלפטון ועוד רבים וטובים אחרים.

 

כך למשל, אם אתם מעוניינים לראות את קולדפליי באירופה, תוכלו להגיע בין היתר להופעות ביולי שנערכות בורשה, ברלין, פריז, וכן הופעות באוגוסט בלונדון.

עבור אריק קלפטון באירופה, תוכלו להגיע בין היתר להופעות במאי שנערכות בהייד פארק בלונדון, במילאנו, בציריך, בברלין, בשטוטגרט או בבולוניה, וכן הופעות ביוני באירופה שתוכלו לראות במינכן, וינה, אנטוורפן, דיסלדורף, אמסטרדם או הלסיניקי. כידוע, קלפטון נמנה על הגיטריסטים הטובים בעולם ודורג במקום השני ברשימת הגיטריסטים הטובים ביותר בכל הזמנים על ידי הרולינג סטון. בהופעה משלב קלפטון את להיטיו הגדולים ביותר והמוכרים, ביניהם לילה, דמעות בגן עדן ועוד רבים וטובים אחרים. כאשר תפנו אל נציגינו נשמח להרכיב עבורכם את חבילת הנופש המושלמת שכוללת טיסה, מלון וכמובן גם כרטיסים להופעה באופן המותאם אישית להעדפותיכם, למסגרת התקציב שלכם ואופי החופשה שאליה אתם יוצאים.

 

עוד אומן מדהים מהשורה הראשונה, שלהופעותיו באירופה תוכלו לרכוש כרטיסים דרכנו, הוא לא מאשר סטינג. לאחר תקופה של הפסקה שב סטינג להופיע על הבמות האירופאיות המובילות, ומביא אל ההופעה החיה את הלהיטים שכולנו מוקירים, ביניהם רוקסן, אנגלי בניו יורק ועוד. דרך האתר של חברתנו ובעזרת נציגינו המקצועיים תוכלו לראות את סטינג במרץ בלייפציג ובהמבורג שבגרמניה, ובאפריל בטורינו, דיז'ון, שטרסבורג, טולוז, קלן ולונדון. ביוני ניתן לראות את ההופעה באולם ובהמבורג, ביולי בנאנס, בניס, בון, שטוטגרט, מינכן, פארמה, מיינץ וברלין.

 

דוגמא אחרונה למאמר זה, מבין אפשרויות רבות אחרות, היא להגיע להופעה של אלטון ג'ון הנחשב לאחד היוצרים והזמרים המובילים של המאה העשרים. במשך עשרות שנים שחרר אלטון ג'ון להיטים אדירים כמו אני עוד עומד, נר ברוח, איש הרקטה ועוד. אין ספק שמדובר באמן מרגש שתמיד ממשיך להתחדש, ואותו תוכלו לראות בספטמבר השנה בהלסינקי, קופנהאגן, קלן ואוסלו, באוקטובר בציריך, פריז, אנטוורפן ומנצ'סטר, בנובמבר בלונדון, לידס, ברמינגהם וליברפול, ובשנת 2022 תוכלו לקנות כרטיסים להופעות בפרנקפורט ולייפציג במאי, מילאנו, ארנהיים וליברפול ביוני, ויש לנו גם כרטיסים להופעות של האמן הבריטי המדהים בשנת 2023.

 

פנו אלינו לסיוע מקצועי

את הכרטיסים להופעות תוכלו להזמין מאיתנו בקלות ובבטחה, וניתן לבחור האם תרצו רק כרטיסים להופעה, גם מלון או טיסה וכדומה. בכל הבקשות, הצרכים וההתלבטויות הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ ולעזור, אז אל תהססו לפנות אלינו בטלפון 073-2651444

לא מצאתם את מה שרציתם? רוצים לקבל פרטים נוספים?
התקשרו עכשיו 073-2651444 או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם!
שלח