073-2651444

הרשמה לניוזלטר

רעיונות לחופשה בחו״ל

רעיונות לחופשה בחו״ל – המלצות לטיולים מיוחדים בחו״ל  LivEvents

מבקשים לצאת עם המשפחה או עם בן הזוג לחופשה חלומית? מחפשים רעיונות לחופשה בחו"ל שיתאימו לכל מי שיוצא מבחינת הגילאים ותחומי העניין? אם כן, הצוות המקצועי של לייב איבנטס עומד לרשותכם עם המון ניסיון ושפע של עצות והמלצות לחול.

 

כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון

רגע לפני שאתם מקבלים עבור טיולים בעולם המלצות כדאי לחשוב על כמה דברים. ראשית, יש להבין כמובן מהו הזמן בו החופשה מתוכננת כי יש הבדל למשל בין חופשה באירופה בימי הקיץ החמים לבין החורף שיכול להיות גשום ואף מושלג, בין חופשה של 3-4 ימים לבין חופשה בת שבוע או שבועיים וכדומה. הגדרה של התאריכים, לפחות ברמה הבסיסית, גם תעזור לכם להבין אילו אטרקציות פעילות בתקופה זו ולאילו אירועים מרכזיים תוכלו ללכת – למשל לפסטיבל מיוחד, להופעה של זמר מוכר, למשחק כדורגל של קבוצות מובילות וכן הלאה.

 

כמובן שיש להתחשב גם במסגרת התקציב העומדת לרשותכם, מה שישפיע במידה רבה על היעדים האפשריים, על סוג המלונות בהם תשהו, על האטרקציות שניתן לשלב וכן הלאה. השתדלו מאוד לשלב בתכנון הטיול מקומות ואטרקציות שיכולים לדבר אל תחומי העניין של כולם, בין אם מדובר במוזיאונים, אתרים היסטוריים, אדריכלות או שקט ושלווה למבוגרים, ובין אם מדובר בפארקי שעשועים, גני חיות או פעילויות אקסטרים לילדים ונוער. 

 

טיול משובח לברלין

אם אתם מחפשים הצעות לטיולים בחול כדאי לשים לב לברלין. הבירה הגרמנית ידועה באווירה הקוסמופוליטית והליברלית שלה ובאווירה החופשית והמשוחררת מחד, ובאתרים היסטוריים בעלי עניין רב לכולם ולעם היהודי בפרט. ברלין מציעה שלל מוקדי עניין ואטרקציות החל במסעדות, קניונים מרשימים וחנויות מותגים בינלאומיים, ועד פארקים שעשועים מתקדמים, גלריות ומוזיאונים, כך שלא תתקשו למצוא בה רעיונות לחופשה מושלמת שמדברת אל כולם.

 

כך למשל, יש לנו המלצות לחופשה המשלבת הופעות של אמנים בינלאומיים מובילים מהשורה הראשונה, שיהוו את גולת הכותרת במסגרת החופשה הברלינאית שלכם. בין היתר, בהתאם לתאריכים בהם תבקרו בבירה הגרמנית תוכלו להזמין מאיתנו כרטיסים להופעות של טורי איימוס, סקאנק,דואה ליפה, אריק קלפטון, פו פייטרס, ביורק, פרל ג'אם, קווין ואדם למברט, אילישה קיזל, פט שופ בויז, סלין דיון, אלטון ג'ון, סימפלי רד, דיפ פרפל, סטינג, איירון מיידן, ועוד רבים וטובים אחרים. אם תרצו ניתן להזמין דרכנו את הכרטיסים להופעה בלבד או חבילה שלמה הכוללת גם את כרטיסי הטיסה והמלון.

 

מעבר לכך, מי שמחפש הצעות לחופשה בחול לא יתקשה למצוא בברלין מה לראות ומה לעשות. ניתן למשל לצאת לשייט על גבי נהר השפרה שעובר בין אתרים מעניינים ומרהיבים בעיר, למשל בגשר לותר, ארמון בלוויו, מתחם הרייכסטאג, אי המוזיאונים, התחנה המרכזית החדשה, עמוד הניצחון ועוד. את הילדים ניתן לקחת בין היתר ללגו לנד של ברלין, אל גן החיות המרשים שהוא מהגדולים באירופה או אל מוזיאון מדאם טוסו המציג שלל דמויות מפורסמות העשויות משעווה.  

 

את הבילויים הכיפיים אפשר בהחלט לשלב עם אתרים שמעניקים יותר ערך מוסף, הן לילדים והן למבוגרים. למשל, אפשר לסור אל אתר הזיכרון של חומת ברלין שבו עוד שמור חלק מהחומה הישנה שהפרידה בין שני חלקי העיר עד ל- 1989, או לבקר במוזיאון היהודי ובאתר ההנצחה ליהודי ברלין. כמובן שיש גם למבוגרים פעילויות מעניינות וכיפיות, למשל לצאת לסיור בשכנות קרויצברג בדגש אומנותי וקולינארי, להיכנס אל בניין הפרלמנט המרשים (הרייכסטאג), או פשוט לעשות שופינג בקניונים גדולים במיוחד שבהם שלל מסעדות טובות, חנויות מותגים, בתי קולנוע ואף קזינו.

 

התייעצו איתנו!

ברלין היא בפירוש המלצה לטיול בחו ל שיכולה להתאים למשפחות ולזוגות, אך כמובן שהיא לא היחידה. יש עוד כל כך הרבה המלצות לטיולים בחו ל שאנו יכולים להציע אם רק תפנו אלינו ותתייעצו. בין אם מדובר בפריז או באמסטרדם, ביוון וקפריסין או במדריד וברצלונה, תוכלו לקבל מאיתנו שפע של רעיונות. לרשותכם עומד צוות בעל עשרות שנות ניסיון בבניית טיולים מיוחדים לחו ל המכיר היטב את המקומות השווים ביותר, אצטדיונים והיכלים נהדרים להופעות, מלונות מעולים וכל מה שצריך לחופשה מושלמת. כל זאת בדגש על התאמה לצרכים האישיים שלכם מבחינת הרכב הנופשים, המועדים המבוקשים ומסגרת התקציב. בכל הבקשות וההתלבטויות הצוות המקצועי שלנו ישמח לייעץ ולעזור, אז אל תהססו לפנות אלינו בטלפון 073-2651444

לא מצאתם את מה שרציתם? רוצים לקבל פרטים נוספים?
התקשרו עכשיו 073-2651444 או השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם!
שלח